Sluiten
  • Menu
  • Setting

Klachten

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Meld het ons direct! Wij zoeken samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar hoge kwaliteit en de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected] of door een brief te sturen naar:

BHVstore.nl
Grotestraat 67
9781 HB Bedum


Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 
Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen. 

 

Klik hier voor meer informatie over het retourneren van producten.